

O2: Chceme zlepšovať zákaznícku skúsenosť a kvalitu našej siete
V tejto epizóde podcastu DOTYK sme sa rozprávali s Milanom Morávekom, riaditeľom Komerčného úseku O2 Slovakia.
Zosumarizovali sme, čo je nové v O2 a aké má operátor plány na zvyšok roka 2024. Zaujímavosťou je, že túto epizódu sme nenahrávali u nás v redakcii, keďže sme sa prišli pozrieť do nových priestorov O2. Operátor sa po viac ako 16 rokov presťahoval z Auparku.
Tento podcast si môžete pozrieť aj ako video:
Podcast Dotyk môžete počúvať cez: Apple podcasty, YouTube Music, Spotify, Podbean
Všetky diely podcastu Dotyk nájdete tu.
Prečítajte si aj:
Podobné články

14. septembra 2025
1m
SWAN: vieme ako urobiť dobrý biznis

31. augusta 2025
1m
AI zrozumiteľne: Pozor na čínske jazykové modely a čo je to AI agent (3. časť)

6. augusta 2025
2m
O2 má nový set-top box k službe O2 TV

27. júla 2025
1m
AI zrozumiteľne: Čo je AI a na čo všetko nám bude (1. časť)

20. júla 2025
1m